discord bot 7/24 yapma komutu, discord bot 7/24 online yapma kodları, dscord bot sürekli online yapma kodları, discord bot sürekli aktif yapma kodu, codemarefi
Önemli Not: Bu sayfadaki anlatım artık çalışmamaktadır. Glitch tarafından engellenmiştir ve diğer benzer sistemleri de engellemektedir. Şuan için bekliyorum yakında bir anlatım gelebilir CodeMareFi'yi takipte kalın.
Yeni Uptime Ping Sistemi İçin Tıkla
Discord Bot 7/24 Aktif Yapma Komutu Discord bot kodları paylaşımımızda bu gün discord botunuz için olmazsa olmaz bir kod paylaşımında bulunuyorum. 
Bu kod discord botunuzu 7/24 online yapacak bu komut ile diğer yazımda anlatmış olduğum işlemleri yaptıkdan sonra bu işlemi projenize uygulayın. 

Discord Bot İçin Uptime Robot Kullanımı 
Yukarıdaki yazımı okuduk dan sonra bu işlemleri uygulayın.

Kurulum için adımları izleyin:

  • Kod projenizde ana dosyanıza atılacaktır. Komut eklemeyi bilmiyorsan buradaki yazımızı okuyarak öğrenebilirsin.
  • Komut içerisindeki gerekli yerleri kendinize göre düzenleyin.
  • Gerekli Modüller "express", "http" eklemeniz gerekir.
//---Bu komut ana dosyanız içerisinde olacak bot.js main.js index.js hangisini kullanıyorsanız.
//CodeMareFi tarafından hazırlanmıştır - - - Ekleyen //Sadista
const app = express();
app.get("/", (request, response) => {
  console.log(Date.now() + " Ping tamamdır.");
  response.sendStatus(200);
});
app.listen(process.env.PORT);
setInterval(() => {
  http.get(`http://${process.env.PROJECT_DOMAIN}.glitch.me/`);
}, 28000);
Önemli: Buradaki kodları ana dosyanız içerisinde "const" la başlıyan ilk kod satırlarının bittiği kısmın altına ekleyin yoksa çalışmaz.
CodeMareFi

Admin MareFi

CodeMareFi CodeMareFi CodeMareFi CodeMareFi CodeMareFi CodeMareFi CodeMareFi CodeMareFi CodeMareFi

CodeMareFi Bir çok konuda fikir sahibi olduğu kategorilere yönelip kullanıcıya en iyi ve en özgün bilgiyi sunmayı amaç edinmiştir. CMF Teknoloji, İnternet, Program, Blogger Konuları , Blogger Temaları, Blogger Eklentileri, Discord Konuları, Discord Bot konuları, Discord Bot Komut Paylaşımları ve bir çok konuda Genel Güncel Paylaşım Sitesidir...

Yorum Yap:

8 Yorum Yapılmış:

  1. yaw ben anlamadım bunu

    YanıtlaSil
  2. ben bunu anlamadım çünkü komutu nereye yazıcağımı bilmiyorum yardım ederseniz çok mutlu olurum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostum bu sistem artık geçersiz botunu 7/24 aktif etmek için sizler için bir ping uptime botu yazdım onu kullanarak botunu açık tutabilirsin Yeni Uptime Ping Sistemi İçin Tıkla yazan kısma tıklayarak botun anlatım sayfasını görüntüleyebilirsin.

      Sil
  3. Abicim ben ilk defa bot yapıyorum. Yani yeniyim. Ben botu glitchden yapmadım, ve bu sorun oldu. Botumu aktifleştirmeye çalışıyorum ama glitchden yapmadığımdan dolayı başka bir kaynak bulamadım. Herkes glitchten yapıyor. Bana yardım edin lütfen seviliyor
    sunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostum öncelikle teşekkürler güzel yorumun için. Eğer yeniysen sana tavsiyem biraz buradan konuları araştır.
      Ve hala yapamadım diyorsan benim hazırladığım Hazır Bot Projelerinden Remix al ve kullan. Hala yapamazsan yorum yaz.

      Sil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun harici bir link içerdiği için kaldırdım. İsteyenlere zaten kendi uptime sistemimle yardımcı oluyorum dostum bilinmeyen veya test etmediğim hiç bir yapıyı burada tavsiye etmem kimseye.

      Sil

Yorum Yaparken:
* Yorumlarınızda Din , Dil , Irk , Cinsiyet , Küfür(Hakaret) ve Siyaset içerikli yorumlar onaylanmadığını hatırlatmak isterim.
* Yorumlarınızı anlaşılır bir dilde yazınız ve mümkünse detaylı bir şekilde açıklama yapınız.
* Yorum yaparken tavsiyemiz olarak yorum profilinizi google @gmail profilinizi seçerek yorum yapınız, ayrıca (anonim) veya Ad/Url gibi seçeneklerle de yorum yapabilirsiniz.
Konu ile ilgili olmayan sorularınız için ise Chat veya İletişim sayfalarını kullanın

Kullanmak istediğiniz emojileri kopyalayıp yorumda kullanabilirsiniz. CTRL + C

☝☺✊✋✌❤👀👄👎👍👌💓💔💕💖💗💘💝💞💟💢💣💤💥😀😁😂😃😄😅😆😇😈😉😊😋😌😍😎😏😐😑😒😓😔😕😖😗😘😙😚😛😜😝😞😟😠😡😢😣😤😥😦😧😨😩😪😫😬😭😮😯😰😱😲😳😴😵😶😷👐👤👥👦👦👧👨👩👳👴👵👿👾👽👻👅