discord,ping,uptime,botu, discord ping botu, discord uptime botu, discord ping botu paylaşım, discord uptime botu paylaşımı, codemarefi
Duyuru : CodeMareFi olarak artık uptime ping sistemi hizmet vermeyecektir. Botun veritabanı silindi ve sunucular arası komut alımları (adres ekleme) kapatıldı bot şuan aktif olarak özele alındı.
discord,ping,uptime,botu, discord ping botu, discord uptime botu, discord ping botu paylaşım, discord uptime botu paylaşımı, codemarefi
CodeMareFi Uptime Sistemi (Discord Ping Botu Özel)
CodeMareFi ziyaretçileri ve takipçilerine özel hazırlamış olduğum bir projeyi tanıtmak istiyorum. Bu yazımda kendi botum olan ve ücretsiz bir şekilde projelerinizi pingletebileceğiniz basit ama çok etkili olan bir uptime sisteminden bahsedeceğim.

Bildiğiniz üzere glitch ile bot hostlayan bir çok kişi glitch yönetiminin aldıkları karar  ile tüm uptime (ping) sistemi veren adresleri tek tek engelledi ve engellemeye de devam ediyor. Tabi kendilerince haklı sebepleri olsa da bu durum bir çok kullanıcının botlarının 7/24 aktif kalmasını engelledi ve bir çok kullanıcıya bot işlerini bıraktırdı 😃 veya vds makine kullanmaya zorladı.

Ben zaten kendi vds makinelerimde botlarımı hostlamaktayım ama bazı durumlar içinde glitch sistemlerini kullanmak gerektiğinden bu ping botunu yeniden tasarlayıp sizlere sunuyorum.
Bilenler bilir bazı kaşınan veletlerin projelerini request trafiği atakları ile kullanılmaz hale getirdiğim kendi yazdığım bir scripti bir kaç düzenleme ve geliştirme ile hali hazırda elime geçen bu sistemi geliştirmekte kullandım ve şuan bu bot aktif bir şekilde sorunsuz ping sistemi vermekte.

Sistemin eski hali sorunlu ve çoklu girilen adreslerde aksamalar (atlamalar, gecikmeler) oluyordu. Sitemizde bir çok soru aldım "ping sistemi ne zaman paylaşılır" şeklinde, bu gibi hataları test etmek için bir süre harcadım yani benimde ilgisizliğimle 3 hafta gibi bir sürede çoklu ping sistemlerini ve bir kaç hatayı test ettim ve hataları giderdim şuan sorunsuz versiyon 1.6 şeklinde sizlere sunuyorum aşağıda bulunan butonlar ile sunucunuza botu ekleyebilirsiniz iyi kullanımlar dilerim.
CodeMareFi

Admin MareFi

CodeMareFi CodeMareFi CodeMareFi CodeMareFi CodeMareFi CodeMareFi CodeMareFi CodeMareFi CodeMareFi

CodeMareFi Bir çok konuda fikir sahibi olduğu kategorilere yönelip kullanıcıya en iyi ve en özgün bilgiyi sunmayı amaç edinmiştir. CMF Teknoloji, İnternet, Program, Blogger Konuları , Blogger Temaları, Blogger Eklentileri, Discord Konuları, Discord Bot konuları, Discord Bot Komut Paylaşımları ve bir çok konuda Genel Güncel Paylaşım Sitesidir...

Yorum Yap:

36 Yorum Yapılmış:

  1. Çok teşekkür ederim çok işime yaradı bu wallahi helal olsun size sayenizde bot yapıyor ve hostluyoruz hede ücretsiz yapıyorsunuz ücret isteyipde doğru düzgün hizmet veremeyenleri bilirim ben botları bir açık bir kapalı bir sürü hata wallahi helal codemarefi ekibine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim dostum beğenmene sevindim.

      Sil
    2. knk botu sunucuma ekledim simdi ne yapmalıyım

      Sil
  2. 1 haftadır bu botunuzu kullanarak kendi botumu hostluyorum ve bir teşekkür etmek istedim. Kullandığım süre boyunca 1 kez bile botum kapanmadı bunun için size çok teşekkür ederim.
    Ayrıca ücret talep etmeden botumu düzenleyip hatalarını giderdiğiniz içinde çok sağ olun özeldenden yazdım size ve buradan da yazmak istedim lütfen yalakalık olarak algılamayın. Bilmem hatırlar mısınız beni hani 15 dk uğraştım demiştiniz bot nerdeyse çorba olmuş demiştiniz?.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hatırlıyorum. 😃 Botun karman çorman olmuştu nerdeyse her şey birbirine girmiş dediğin gibi zaman aldı düzenlemem. Yalakalık mı ben öyle düşünceler içerisine giren biri değilim kesinlikle ve giren mahlukları da sevmem ben teşekkür ederim güzel düşüncelerin ve yorumların için. Normalde başkasının kodları ile ve altyapıları ile uraşmazdım fakat sen birde para verip öyle bir hale gelmiş botun o yüzden yardım etme gereği duydum yazı paranıza yani bu gibi veletlere, kod hırsızlarına itibar etmeyin. Kod dalavere bunlar hep o sunucudan türemeler yazık yani gördüm çok garibime gitti botun hali.
      Yani kör bir insan bile daha iyi bir kod düzeni yapardı lafım size değil kodu o şekilde satmaya kalkan aptala.

      Sil
    2. :D Hatırlamanız beni mutlu etti gerçekten dediğiniz gibi keşke para vermeseydim yazık oldu parama ama sizden bot alıcam. O moderasyon ve koruma botunu alcam 2 ortak arkadaş ile kaliteli bir şekilde bot istiyorum ama anladım ki piyasada bulunan tüm bot geliştiricileri boş o yüzden sizden alıcam botu hala satıyorsanız. Birde bu şekilde bir ping botu satarmısınız veya satıyormusunuz satıyorsanız ücreti ne kadar cevaplarsanız sevinirim. Ve dc de artık aktif olmuorsunuz neden ? codemarefi sunucusu kapanacakmı

      Sil
    3. Botların satışları hala aktiftir. Detayları almaya karar verdiğinizde mail ile veya discord dan yollarım. Malesef ping botunu satmıyorum o ayrı bir sistem. Discord sunucusuna gelirsek artık discord sunucumuzda üye alımları kayıtlar kod kanalları kapattım. Şuan siteden sadece paylaşım yapılmakta sunucu hala aktif ama artık codemarefi asistan botu vera üye alımları yapmayacak kayıt yaptırmak isteyenlere gereken bildirim açıklamasını vera ile verdim. Ne zaman açılır veya açılır mı şuan bilmiyorum artık discord sunucusu ile uğraşmak beni yormaya başladı ondan bu kararı aldım.

      Sil
    4. @LetHall Ben aldım o moderasyon ve koruma botunu cidden çok süper ne spam yapan var artık sunucumda nede küfür eden nede reklam yapan bunları yapmaya kalkışan birisi olunca direk banlanıyor otomatik olarak ve tüm mesajları siliniyor aynı codemarefi sunucu asistan botu vera gibi tabi vera daha yüksek bir versiyondur o kesinde ama tavsiye ederim arkadaşım ben aldım çok yardımcı oldu marefi teşekkürler.

      Sil
    5. Ha bide botuna ortak alma tavsiye etmem diyim sana eğer gerçekten tanıdığın bir arkadaşınsa ortak al ama değilse sakın alma botuna ortak kimseyi benden söylemesi

      Sil
    6. @Arzu Teşekkürler uyarı ve önerilerin için zaten alcam az bişey para biriktirmem lazım o kadar. Ortak olacak arkadaşımda zaten sınıftan arkadaşım dc de tanıştığım kişi ile ortak olmam zaten marefi hariç :D

      Sil
  3. Glitch üzerinden her şeyi hallettim botu da sunucuma ekleyip harici olarak çalıştırabiliyorum ama sizin ping botuna bir türlü ekleyemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir hatamı alıyorsun ? bot şuan aktif sistemine proje adresini eklemek için cmf+ekle site adresin şeklinde komutu kullan.

      Sil
    2. Hata falan değil de bot çalışmıyor aktifleştirmiyor bile

      Sil
    3. Hiç hata almıyorum her şey normal ekli diyor ama botu çalıştırmıyor bot harici halde masaüstünden başlat deyince çalışıyor

      Sil
    4. dostum kendi bilgisayarındaki projeye ping atamaz glitch e kur sonra ping attır.

      Sil
  4. merhaba marefi discord adresini verebilir misin birkaç sorum olucaktı botlar hakkında

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba;
      Discord adresimiz: https://discord.com/invite/dRMY8zW

      Sil
    2. çok eski bir üyeyim fakat uzun bir süredir discord sunucunuzu göremiyorum eski üye tagım var fakat hala sadece kayıt kanalını görüntüleyebiliyorum ellerinize emeğinize sağlık bu arada iyi çalışmalar diliyorum :)

      Sil
    3. @Abdullah Durak Teşekkür ederim dostum. Anlıyorum ama şuan tüm kayıtları kapamış durumdayım şuan hiç belli değil eğer açılır ise eski üyelere sonrasında da diğer kayıtları açarım dediğim gibi belli değil açılış olursa siteden ve gerekli yerlerden bildirim geçerim.

      Sil
  5. Çok teşekkür ederim MareFi ve kodmarefi ekibine. Ben bot almak istiyorum ne yapmalıyım yardımcı olursanız sevinirim benle iletişime geçin lütfen teşekkürler başarılar dilerim.

    Ayrıca çok eski bir üyenizim sizi 3 senedir takip ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim @Aysun Fakat artık bot satmıyorum.

      Sil
  6. Admin öncelikle merhaba anladığım kadarı ile şuan bu bot aktif ama adres ekleyemiyoruz dimi?

    Ben baktım bot aktif ve bu botun sistemini almak istiyorum ama kafama takılan şu bir kaç soruyu cevaplaman lazım bu bot site ile entegre edilebilir mi yani site ile birlikte çalışabilir mi

    2. sorun ise botu aldım diyelim adresleri tam bir ping atması için bir limit varmı yani kaç adresi destekler veri tabanı ping için teşekkürler. Cevaplarsan sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar dostum;
      Evet dediğin gibi bot şuan aktif sadece özele aldım veritabanını sildim ve diğer sunuculardan gelen komut isteklerini kapattım.

      Site ile entegre bir şekilde çalışabilir ve ayrıca web panel ile kontrol edilen bir uptime sistemi de yazdım bu bot haricinde yani evet web panel eklenebilir.

      Sen kaç sisteme , adrese uptime ping attırmak istiyorsun onu yazarsan ona göre bakarım ama şuanlık 1k adrese kadar sorunsuz ayarlandı kodlandı çoklu ping ve adresler arası gecikmeler ms milisaniye bazına indirdim yani bir sistemi düşürmeden sistemi dürtebiliyor.

      Sil
    2. Admin teşekkür ederim tüm cevaplarımı aldım. Ben en fazla 100 veya 200 adrese ping attırmak istiyorum ama sen demişsin 1k ya sorunsuz uptime yapıyor diye yanı ben o sayıya bile ulaşabileceğimi sanmıyorum botu alıcam iletişime geçermisin benle.

      Sil
  7. Dostum botum senin sistemine bağlıydı. Artık deaktif durumda kalacak sanırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet dostum botu şuan hizmetlerini kapattım ama başka bir alternatifin yoksa dc den bana ulaş bot adresini ver ben eklerim sorunsuz ping atar bot aktif kalacak. Sadece özele aldım diğer sunuculardan gelen istekleri kayda almayacak

      Sil
    2. Çok sağ ol, ciddi anlamda işini iyi yapıyorsun. Umarım sonunda emeğinin karşılığını alırsın

      Sil
    3. Ne demek dostum sende sağ ol.

      Sil
  8. Sevgili Admin MareFi Bey botumu sizin sisteminizle online tutuyordum ama artık yeniden ekle dediğimde. "Bu komut sadece yapımcım MareFi#2670 tarafından kullanılabilir. PİNG UPTİME SİSTEMİ KALDIRILMIŞTIR, ARTIK HİZMET VERİLMEYECEKTİR..." diyor acaba bir ilerde açılır mı? Bizi madur bırakmayın lütfen. Eğer açılmayacaksa bu ping botu kaç tl belki alabilirim. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seda hanım amacım kimseyi mağdur etmek değil yanlış anlaşılmasın. Ben bu hizmeti ücretsiz herkes kullansın diye verdim, ama bazı süper zekalar para karşılığı, bu ücretsiz verdiğim uptime sistemi üzerinden para kazandıklarını öğrendim.

      Para karşılığı veya kod ile takas karşılığı ping hizmeti veriyorlar bilmeyen kişilere 😃 ne garip bir durum gerçekten sanırım bir ben akılsızım bu işlerde yazık.

      Bundan dolayı herkese kapalı şuan ama siz bana dc üzerinden ulaşın adresinizi verin ben sınırsız uptime ping atarım.

      Sil
  9. Merhaba öncelikle. Visual studio code ile kendim botu kodladım. Ekleyebilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. proje kendi bilgisayarındaysa ping atılmaz bir anlamı yok dostum. bir sunucuya kur sonra dc den bana yaz adresini veya buraya yaz ben pinglerim.

      Sil
    2. Ping atılmadığının farkındayım. Glitche yüklemek istiyom ama nasıl yapacağım bilmiyorum hata veriyor. onu nasıl yapacağım anlatırsanız yükleyebilir :)

      Sil
  10. aslında yükledima ama package.json hata versi onu derseniz yaparım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostum sorunsuz olarak hazırladığım hazır bot proje altyapıları var ister onları kullan remix al yada diğer anlatımlar için siteyi araştır. Daha önce nasıl yapılır şeklinde anlattım arama kutusundan arata bilirsin.

      Sil
  11. Acaba altyapıuı veriyor musunuz

    YanıtlaSil

Yorum Yaparken:
* Yorumlarınızda Din , Dil , Irk , Cinsiyet , Küfür(Hakaret) ve Siyaset içerikli yorumlar onaylanmadığını hatırlatmak isterim.
* Yorumlarınızı anlaşılır bir dilde yazınız ve mümkünse detaylı bir şekilde açıklama yapınız.
* Yorum yaparken tavsiyemiz olarak yorum profilinizi google @gmail profilinizi seçerek yorum yapınız, ayrıca (anonim) veya Ad/Url gibi seçeneklerle de yorum yapabilirsiniz.
Konu ile ilgili olmayan sorularınız için ise Chat veya İletişim sayfalarını kullanın

Kullanmak istediğiniz emojileri kopyalayıp yorumda kullanabilirsiniz. CTRL + C

☝☺✊✋✌❤👀👄👎👍👌💓💔💕💖💗💘💝💞💟💢💣💤💥😀😁😂😃😄😅😆😇😈😉😊😋😌😍😎😏😐😑😒😓😔😕😖😗😘😙😚😛😜😝😞😟😠😡😢😣😤😥😦😧😨😩😪😫😬😭😮😯😰😱😲😳😴😵😶😷👐👤👥👦👦👧👨👩👳👴👵👿👾👽👻👅