discord,bot,telefon,simgesi,ekleme, discord botu telefon simgesi ekleme kdoları, discord botu mobil telefon bağlantısı ekleme, bota telefon simgesi
Discord Botunuzu Mobilden Bağlanmış Gibi Gösterme Kodları
Discord bot kod paylaşımlarında bu yazımda discord botunuz için güzel ve kullanışlı bir kod ile beraberiz. Discord botunuzu android mobil bağlantı gibi göstermeniz için bir kaç mobil bağlantı kodları paylaşıyorum. 
Asıl kodlar discord.js in Constants.js inde yani kendi bünyesinde barınıyor burada yaptığımız sadece türkçe olarak çevirmem gerekirse bağlantı durumunu Adnroid (mobil bağlantı) şeklinde göstermek botun main kodları içinde 2 satırlık bir tanım ile bunu gerçekleştiriyoruz. Kodları eklerken botun const kodları arasında olduğundan emin olun ve botun durumunun online (çevrim içi) şeklindede ready.js nizi ayarlayın.
discord,bot,özel,premium,kodları,discord.js,özelkod,özelbot,discordbotları,kod paylşım sunucusu, kod paylaşım sitesi, bot paylaşım, discord,bot,telefon,simgesi,ekleme, discord botu telefon simgesi ekleme kdoları, discord botu mobil telefon bağlantısı ekleme, bota telefon simgesi, codemarefi
Örnek Görsel

Kurulum için adımları izleyin:

  • Kod projenizde komutlar klasörüne atılacaktır. Komut eklemeyi bilmiyorsan buradaki yazımızı okuyarak öğrenebilirsin.
  • Komut içerisindeki gerekli yerleri kendinize göre düzenleyin.
  • Herhangi bir modül gerekmez.
//---Bu Kod main (botun ana kodları arasına) atılacaktır. 
//###CodeMareFi tarafından hazırlanmıştır - - - Ekleyen //###MareFi

const Constants require('discord.js/src/util/Constants.js');
Constants.DefaultOptions.ws.properties.$browser = `Discord Android`
Yapamadığınız veya takıldığınız yerleri yorum ile bizlere bildirin yardımcı oluruz.
CodeMareFi

Admin MareFi

CodeMareFi CodeMareFi CodeMareFi CodeMareFi CodeMareFi CodeMareFi CodeMareFi CodeMareFi CodeMareFi

CodeMareFi Bir çok konuda fikir sahibi olduğu kategorilere yönelip kullanıcıya en iyi ve en özgün bilgiyi sunmayı amaç edinmiştir. CMF Teknoloji, İnternet, Program, Blogger Konuları , Blogger Temaları, Blogger Eklentileri, Discord Konuları, Discord Bot konuları, Discord Bot Komut Paylaşımları ve bir çok konuda Genel Güncel Paylaşım Sitesidir...

Yorum Yap:

8 Yorum Yapılmış:

  1. ÇOK AMA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM BUNU BAYADIR ARIYORDUM SENİ SEVİYORUM MAREFİ KRALSIN DC DE NEDEN PAYLAŞMADIN ? BURAYA BAKMASAM GÖRMEYECEKTİM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ne demek iyi kullanımlar. Discord sunucusunu artık saldım pek ilgilenmiyorum şuan biraz siteye ağırlık vermeye çalışıyorum.

      Sil
  2. Reis dcdende yazdm bir sorum var projemi glitch dışına taşımak istiyorum
    Yeni kimlik oluşturdum bota ama başlatmaya çalışınca bot başlamıyor yardım edersen sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostum ne gibi bir sisteme projeni taşıyosun ? ona göre yardımcı oluyum vds ise makine sistemini söyle

      Sil
    2. Normal pc üzerine taşımak istiyorum glitchten çıkarmak istiyorum umarım anlatabilmişimdir

      Sil
    3. Dostum anladım ama win makinede bot hostlamanı tavsiye etmem. Kurulum sırasında ve sonrasında bir çok hata alırsın ve bu hataları değiştirmek içi farklı kodlar yazman lazım. Ayrıca ready.js ini ve message.js sistemlerini değiştirmen gerekir. Ayrıca bir .bat dosyasına ihtiyacın olacak Buradaki .bat dosyasını kullanabilirsin. Bu bat dosyası main olarak bot.js i başlatması belirtildi senin botunun main ismi ne ise bu dosyayı bir kod editörü ile açıp içerisinde bulunan node bot.js kısmını kendi dosya ismine göre değiştir.

      Sil
    4. Hallettim hocam sağ ol işini iyi yapıyorsn

      Sil
    5. Tamam dostum sende sağol, yapmaya çalışıyorum

      Sil

Yorum Yaparken:
* Yorumlarınızda Din , Dil , Irk , Cinsiyet , Küfür(Hakaret) ve Siyaset içerikli yorumlar onaylanmadığını hatırlatmak isterim.
* Yorumlarınızı anlaşılır bir dilde yazınız ve mümkünse detaylı bir şekilde açıklama yapınız.
* Yorum yaparken tavsiyemiz olarak yorum profilinizi google @gmail profilinizi seçerek yorum yapınız, ayrıca (anonim) veya Ad/Url gibi seçeneklerle de yorum yapabilirsiniz.
Konu ile ilgili olmayan sorularınız için ise Chat veya İletişim sayfalarını kullanın

Kullanmak istediğiniz emojileri kopyalayıp yorumda kullanabilirsiniz. CTRL + C

☝☺✊✋✌❤👀👄👎👍👌💓💔💕💖💗💘💝💞💟💢💣💤💥😀😁😂😃😄😅😆😇😈😉😊😋😌😍😎😏😐😑😒😓😔😕😖😗😘😙😚😛😜😝😞😟😠😡😢😣😤😥😦😧😨😩😪😫😬😭😮😯😰😱😲😳😴😵😶😷👐👤👥👦👦👧👨👩👳👴👵👿👾👽👻👅