discord bot kodları, discord özel bot, discord.js özel kodları, discor bot satışları, discord ücretli bot, discord özel ücretli botlar, discord sunucuları, discord kod paylaşım sunucusu, codemarefi
Bu yazımda sizlere bir kaç önemli duyurulardan bahsetmek istiyorum görenlerin bildiği üzre Discord sunucu açtık ve sunucu içinde kod ve hazır bot paylaşımları yapıyoruz. 

CodeMareFi sitemizde bulunmayan henüz eklenmemiş veya eklenmeyecek olan bazı kodları ve altyapıları discord sunucumuzda paylaşmaktayız bakar körler için bu yazıyı paylaşmak istedim o kadar çok "kopyalayamıyoruz" mesajından sonra aslında görenler için gerekli yerlerde bildirimler yaptık ama göremeyenler için birde buradan anlatmak istedim artık güncel olarak discord sunucumuzda kod paylaşımı yapmaktayız.

Discord kod ve kişiye özel ücretli hazır bot satışlarımız başladı

Bir değer konu ise ücretli olarak discord bot satışlarımız başlamıştır. Kişiye özel uygun fiyatlarda discord hazır bot satışlarımız aktiftir, kişinin isteğine göre fiyat değişiklik gösterebilir.

Örnek olarak hazır Müzik botu içerisinde yer alan kod sistemleri şu şekildedir.
  • YouTube Müzik Sistemi ve Playliste 
  • Canlı Radyo Sistemi
  • Özel Kaynaktan (URL) Mp3 Çalma ve Özel Mp3 Playliste 
Sunucu koruma botları ve Moderasyon sistemleri
  • Kanal , Rol , Ban limit vs. Gibi özel sunucu koruma kodları sizin olmadığınızda sizin yerinize bot sunucuyu korumakta
  • Sunucu kayıtları sunucunuz da tüm olup bitenlerin belirtmiş olduğunuz kanalda kayıtlarını tutar
  • Gelişmiş Canvas Hoş geldin Giriş Çıkış karşılama mesajları 
  • Özel kullanıcı teyit sistemleri ve canvas kullanıcı durumu
  • Gelişmiş oto rol ve kullanıcı kayıt sistemleri vs. bir çok moderasyon komutlarını hazır bir şekilde sadece token girerek kullanmanızı sağlıyoruz.
Evet burada anlatığım hazır olan sistemler kişiye özel kodlamalar ve değişim istekleri de yapılmaktadır. Detaylar için "! 𝕸𝖆𝖗𝖊𝕱𝖎#9999" discord kullanıcı adım ile iletişime geçebilirsiniz veya buradan iletişim sayfasını kullanarak iletişime geçebilirsiniz.
Aşağıda bulunan butonlar ile ilgili adreslerimizi görüntüleyebilirsiniz.
CodeMareFi Discord SunucumuzÆlíš BOTLARI Sitesi
CodeMareFi

Admin MareFi

CodeMareFi CodeMareFi CodeMareFi CodeMareFi CodeMareFi CodeMareFi CodeMareFi CodeMareFi CodeMareFi

CodeMareFi Bir çok konuda fikir sahibi olduğu kategorilere yönelip kullanıcıya en iyi ve en özgün bilgiyi sunmayı amaç edinmiştir. CMF Teknoloji, İnternet, Program, Blogger Konuları , Blogger Temaları, Blogger Eklentileri, Discord Konuları, Discord Bot konuları, Discord Bot Komut Paylaşımları ve bir çok konuda Genel Güncel Paylaşım Sitesidir...

Yorum Yap:

5 Yorum Yapılmış:

  1. O Moderasyon botunu alma istiyorum yardımcı olurmusunuz ? Birde ben çok yeniyim sizin anlatımlarınız sayesinde bir kaç bişey ögrendim acaba sunucuya da kurulum yapıyormusunuz ve bir hata olduğunda yardım edermisiniz bu sorularımı cevaplarsanız sevinirim diğer bot alımlar için verdiğiniz mail adresine yazdım ama cevap gelmedi bende buraya yorum olarak yazıyım dedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi tüm kurulumları kendim yapıyorum ve extra eklenecek, düzenlenecek ve çıkarılacak kodları da gene isteklere göre düzenliyorum. Oluşabilecek sorun ve hataları neredeyse yok denilecek şekilde sorunsuz kodlanmış bir altyapı ile veriyorum botu ve oluşabilecek hata ve sorunlarda makine kaynaklı veya sunucu permlerinden kaynaklı olacaktır olursa eğer gene oluşan sorunlar ile ilgilenirim. Gerekli detayları mail adresinize yolladım.

      Sil
  2. Çok teşekkür ederim MareFi ve kodmarefi ekibine. Ben bot almak istiyorum ne yapmalıyım yardımcı olursanız sevinirim benle iletişime geçin lütfen teşekkürler başarılar dilerim.

    Ayrıca çok eski bir üyenizim sizi 3 senedir takip ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim @Aysun Fakat artık bot satmıyorum.

      Sil

Yorum Yaparken:
* Yorumlarınızda Din , Dil , Irk , Cinsiyet , Küfür(Hakaret) ve Siyaset içerikli yorumlar onaylanmadığını hatırlatmak isterim.
* Yorumlarınızı anlaşılır bir dilde yazınız ve mümkünse detaylı bir şekilde açıklama yapınız.
* Yorum yaparken tavsiyemiz olarak yorum profilinizi google @gmail profilinizi seçerek yorum yapınız, ayrıca (anonim) veya Ad/Url gibi seçeneklerle de yorum yapabilirsiniz.
Konu ile ilgili olmayan sorularınız için ise Chat veya İletişim sayfalarını kullanın

Kullanmak istediğiniz emojileri kopyalayıp yorumda kullanabilirsiniz. CTRL + C

☝☺✊✋✌❤👀👄👎👍👌💓💔💕💖💗💘💝💞💟💢💣💤💥😀😁😂😃😄😅😆😇😈😉😊😋😌😍😎😏😐😑😒😓😔😕😖😗😘😙😚😛😜😝😞😟😠😡😢😣😤😥😦😧😨😩😪😫😬😭😮😯😰😱😲😳😴😵😶😷👐👤👥👦👦👧👨👩👳👴👵👿👾👽👻👅